22.12.19

הדברת פרעושים: איך נזהר מהם בפעם הבאה?

הדברת פרעושים היא צעד חשוב במיוחד שעלינו לבצע ברגע שבו הסביבה שלנו נגועה בבעלי החיים הטורדניים והמסוכנים הללו
פרעושים הם אולי המזיקים הטורדניים ביותר שיכולים לפגוע בנו בחיי היום יום שלנו. בתים נגועים בפרעושים הם בדרך כלל בתים בעלי חיית מחמד (כלבים וחתולים על פי רוב אך לא באופן בלעדי), ובתים שנפגעים מפרעושים הם תמיד בתים שעוברים תקופה טורדנית במיוחד בטרם מגיע פתרון לבעיה. הפרעושים יכולים לגרום לבעיות רבות בחיי היום יום שלנו, החל בפצעים מגרדים ואפילו מוגלתיים וכלה במחלות של ממש בהן אנחנו יכולים להידבק כתוצאה מטפילות הפרעוש – המפורסמת שבהן היא מחלת הדבר. לכן אנחנו משקיעים בהדברת פרעושים יעילה, שמבטיחה שכל שלבי ההתפתחות של הפרעוש מביצה דרך זחל וגולם וכלה בפרעושים בוגרים – כולם מודברים מהסביבה שלנו. אבל זה לא מספיק.

לאחר ביצוע ההדברה, חשוב גם להבין כיצד נבטיח שהפרעושים לא ישובו לתקוף אותנו

  • ביצוע הדברת פרעושים יעילה שהורגת את כל הפרעושים הבוגרים היא כאמור לא מספיקה בכדי להבטיח את היעלמותם של כלל הפרעושים מחיינו במבט קדימה. עלינו להדביר גם את הביצים, הזחלים והגלמים, ואת אלה אנחנו נדביר בריסוס בשילוב עם חומרים מעכבי גדילה, שימנעו התפתחות של אלה לפרעושים בוגרים.
  • בנוסף להדברה, עלינו לטפל גם בגורם לכניסת הפרעושים לחיינו. את בעלי החיים שלנו מומלץ גם כן למגן מפני פרעושים, בתחילה עם כדורים ואבקות שיחסלו את הפרעושים הקיימים על פרוות בעל החיים, ולאחר מכן עם קולרים מיוחדים שמונעים הגעה ומשיכה של פרעושים לבעל החיים. כך נוכל להיות בטוחים שהסביבה שלנו לא רק נקייה מפרעושים אלא שגם אין סיכוי להידבקות עתידית שלהם אלינו או לבעל החיים שלנו.

שירות הדברה יעיל הוא גם שירות שנותן לנו פתרונות וטיפול מונע בפנים קדימה


כמובן שאת כל הפתרונות היעילים ביותר להדברת פרעושים ולמניעה של הגעתם והתרבותם בבית שלנו אנחנו צריכים לקבל משירות ההדברה שאליו אנחנו פונים. בכדי להבטיח שזה אכן המצב, אנחנו צריכים לפנות לשירות הדברה איכותי ויעיל שייתן לנו את כל הפתרונות הרלוונטיים לבעיה הקיימת ולמניעתה העתידית.
הפוסט פורסם ראשון בבלוג מדיום בתאריך 22.12.19

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה