9.7.14

הדברת עכברים ומזיקים בחצר לקראת החופש הגדול

איש אינו אוהב חרקים או מיני מזיקים כאלה ואחרים בביתו או בקרבת ביתו ללא כל צל של ספק. בהקשר זה, מן
הסתם משפחות רבות מתגוררות בבתים צמודי קרקע עם חצר משחקים לילדים, עם או בלי בריכת שחייה קטנה וכדומה. החצר משמשת את הילדים בתקופת החופש הגדול ומסבה להם ולחבריהם הנאה מרובה למדי יום יום. עונה זו היא עונה מצויינת לאירוח חברים בחצר, לארוחות גינה בשעות הערב הקרירות ולצליית בשרים על האש בפינת המנגל. על מנת ליהנות מחצר פעילה כל עונת הקיץ מומלץ לעשות הדברת עכברים ומזיקים מקצועית עוד לפני תחילת העונה החמה, ולהבטיח שקט מוחלט מן החזית הזו.


מהי הדברת עכברים ומזיקים מקצועית

כך לדוגמה ביצוע הדברה בפתח תקווה של עכברים ומזיקים, דורש עבודה מקצועית. בגלל הלחות האופיינית לאזור המרכז, נמצא את המזיקים הללו באזורים אחרים לגמרי מאשר באזור עם פחות לחות. הדברה מקצועית פירושה שימוש בחומרי הדברה חזקים שלא רק מחסלים את המפגע אלא מונעים מבעלי חיים אלה להתרבות אצלכם בגינה. חומרי ההדברה הביתיים יכולים לסייע בצורה נקודתית וזמנית בלבד ואילו חומרי ההדברה המקצועיים הרבה יותר חזקים והם פעילים למשך תקופה ארוכה. חברת הדברה מקצועית מעניקה שירותי הדברה בתחומים הבאים:
·         הדברת עכברים ומכרסמים אחרים
·         הדברת נמלים וטרמיטים
·         הדברת פרעושים ומזיקים אחרים
·         הדברת מקקים (ג'וקים)
·         לכידת נחשים

על מנת לבצע את ההדברה נעשה שימוש בשיטות שונות לרבות ריסוס בחומרי הדברה חזקים כאשר הנטייה כיום היא למעבר לחומרי הדברה ירוקים שאינם מזיקים לאנשים ולחיות המחמד שבבית. הדברת עכברים נעשית לרוב בחומרים חזקים במיוחד ויש לוודא כי למדביר שלכם יש אישור לשימוש בחומרים ייעודיים אלה כי נחוץ רישיון מיוחד לכך. לכידת נחשים נעשית בשיטות מיוחדות ואין לנסות לעשות זאת בעצמכם. הקשת נחש יכולה להיות קטלנית.

חשוב לזכור כי הלחות והחום בקיץ הם בית גידול מעולה למזיקים מסוגים שונים ולמי שמחזיק פינת מנגל בחצר הדבר עוד יותר חשוב מכיוון שבעלי החיים נמשכים לשאריות שנשארות לאחר הכנת האוכל. הדברה מקצועית תקטול את כל המזיקים אצלכם בגינה ותהיה יעילה לכל חודשי הקיץ מבלי שתזכו לביקורים נוספים של עכברים ומזיקים אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה